fredag den 11. marts 2011

Hmmm... !!

OKAY! Kom nu i gear.. Jeg lovede guld og grøn underholdning, men hvornår var det lige jeg forsøgte at komme igang?? Hmm.. August 2010? Det er bare dårlig stil.. Har seriøst brug for kyndig vejledning i TTITL (total-tjekket-IT-layout) og meget mere tid til at hygge mig i bloglang :o)
Man bliver jo så inspireret og (I confess) lidt misundelig på de skønne kvinder, der bare er total tjekket til det her..

Men må jeg først lige præsentere.... (tromme-tjuhej)...

De 2 vigtigste personer i mit liv... Prinsesse Lærke og min yndlings kæreste-mand og Lærke's far, Henri..  (okay, selv billedet er forældet.. fra en dejlig dag i Knuthenborg park i sommer)

                                       
                                 Hun elsker "bling".. :o) .. selv når alt er på hovedet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar