søndag den 29. maj 2011

Mr. Diller ønsker tillykke med jubilæet!

Hvad kan jeg sige....
Min søde kollega, Jesper, havde 10 års jubilæum i Dialysen. Derfor havde han brug for min assistance til en kage. Ja, vi er jo kageglade i rouladegade (aka Dialysen).. Det eneste ønske til pynten var, at der skulle være diller på, og kender man ham, såhh... - det kom der!! Og som Jesper selv sagde det: "kagen var en succes!" - hvilket er jo fantastisk at vide!! Jeg laver kagerne for at glæde andre og fordi, jeg elsker at være kreativ på mange måder. Men dejligt at Mr. Diller faldt i god jord blandt kolleger (også nogle patienter, der har fået vist billede...!)

Kagen er "death by chocolate" lagt sammen med let syrlig hindbærcreme - en lækker kombination, hvis jeg selv skal sige det..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar