fredag den 12. august 2011

The big 3 0

Ja, i juni trådte jeg også ind i de voksnes rækker, da jeg rundede de 30.. En havde en skøøøøøn dag/aften i haven i telt omgivet af familie og venner.
Nu er det jo sådan så min fantastiske kæreste bare kan det dér med gaver og jeg må sige, at jeg blev overrasket...!

Inden dagen kom, blev det afsløret, at vi skulle på kæreste-miniferie til Rom (Igen - vi eeeeeeelsker Italien) uden puttehønen (yikes!!??), hvor vi bare skulle nyde byen, maden, vejret og hinanden ... Aaaaaahhh! Okay, ja tak! ;o)

Nå ja, der er mere i vente...........

Morgenen bød på flere overraskelser, men bl.a. bøger af selveste Master Konditoria Mette Blomsterberg! Da jeg pakkede den seneste bog ud, så den nu lidt "anderledes" ud på forsiden.. Hmm.. Hvad var nu det..? Polynesisk vaniliestang..?


Da jeg åbnede bogen tittede den fineste inskribtion frem...



Jamen altså! er der tørre øjne..?
Og det stopper ikke der.. (husk på at der er andre ikke-nævnte gave aswell)fø

Nu havde jeg jo et stort ønske at købe min helt egen Kitcen Aid, men først skulle pengene lige skrabes sammen.. MEN-MEN-MEN!! Så havde han, puttehønen og sviger'ne lige rottet sig sammen til en skinnende ny RØD (som i kærlighed) fiiiiiiiiiin maskine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar