tirsdag den 23. august 2011

.. en gigantisk cupcake til Tante Lilla ..

... og Tante Lilla er så Lærke's tante og min svigerinde - eller sådan da.. Min bror har ikke været på knæ endnu, men 2 dejlige unger er det da blevet til :o) Nå, men Tante Lilla her fyldte 30 samme måned som undertegnede og da synes min bror (og jeg selv), at det skulle markeres med en kage. Så var det bare at finde på et tema - hvilket ikke var så svært : Muffins/cupcakes. Hun bager aaaaaltid muffins (skønne muffins)...

Resultatet blev en gigantisk cupcake i 6 lag kage (mazarin og red velvet cake) lagt sammen med skiftevis chokoladecreme og hindbærcreme. Derefter smurt op med smørcreme og pyntet med fondant og buttercream icing (den fra Wilton)..

Men 6 lag kage er lidt en rekord fra min side :o) Her er resultatet så - både udevendigt og indvendigt..


3 kommentarer:

  1. Kan vi få opskriften? ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er der opskriften på red velvet, mazarin eller cremerne? Eller alle? :o) og velkommen til! :o)

      Slet
    2. Jamen har du lagt opskriften ind? :) Vil lave den til en veninde :)

      Slet