fredag den 7. oktober 2011

Sommerminder, mens efteråret bryder frem...

Efteråret er så småt ved at indfinde sig, også i krop og sjæl, og jeg må indrømme, at jeg glæder mig til for alvor at kunne se naturen skifte mood.. Efteråret i al dens pomp og pragt.. Gyldne, røde og brune nuancer.. den friske efterårsluft, nedfaldne blade, kastanier, ture ud i naturen i godt selskab, indendørshygge med stearinlys og hjemmebag og meget, meget mere... Kan I mærke det...? Dybt inde... Snart venter julemarkeder, duften af juleknas og glögg og folkemængders summen i alle gågader..
Jeg er normalt ikke stor fan af kulde, regn og slud, men efteråret og ikke mindst julen der følger, er alligevel noget helt magisk..

Jeg vil nu alligevel givet sommeren et sidste salut, så derfor kommer en lille smule billedspam af sommerminder (ja altså, den sommer vi vist nok har haft...)

Postkort fra Rom..



Et smut til Stege...



Her og der...




Okay, måske er de fleste billeder af solstrålen i mit liv.. Men sådan er det bare når man har børn! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar