torsdag den 4. april 2013

Påskeægget til mig selv og min stue

Se nu lige hvad der dumpede ind ad min dør i påsken..!







Jeg kiggede indenfor hos denne skønne kvinde,og forelskede mig straks i de fine papirskugler, hun så fint har kreeret.
Jeg måtte bare eje nogle, men synes ikke lige det var noget, jeg kunne overskue at begive mig i kast med. I hvert fald ikke et projekt, jeg ville få afsluttet lige med det samme. Så der var bare super hurtig og go' service!
Men kig forbi, der er så mange fine papirskugler og meget andet vidunderligt krea! :o)

3 kommentarer:

  1. Super flotte har faktisk lige lavet en DIY til disse papirkugler på min blog. De er slet ikke så svære, som man går og tror ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser nok også sværere ud end der er, men må se om ikke jeg kan prøve at lave dem - en fin DIY er altid en hjælp :-)

      Slet
  2. Hvor er du sød.. Tusind tak for de fine ord og dit link til min blog :-) Dejligt de kom godt frem og at du kunne lide dem.. God weekend..

    SvarSlet