mandag den 21. maj 2012

Den er Flæse-fin..

Eller i hvert fald fuld af flæser!
Jeg fik jo nærmest arbejdskade i hånden, da alle cirklerne skulle omdannes til flæser. 
Men det var arbejdet værd, for Cæcilie blev rigtig glad for sin konfirmationskage.  Jeg er også selv tilfreds med look'et. Mine stikord var denne gang :"hun elsker lyserød og bordeaux".. Så efter et par dage i tænkeboks, kom idéen med den super tøsede flæsekant. Sådan lidt rosette-agtig og så måtte der jo være noget bordeaux på toppen i form af en pæon..



Kagen indeholder chokoladekage samt lys bund lagt sammen med hindbærcreme..

Dog er mit første forsøg på en pæon lidt mislykket. Bladene var for tunge og og ville ikke rigtig tørre. Desuden skulle der have været lidt flere blade på. Men nu ved jeg nogenlunde hvordan jeg gør og lærer af de åbenlyse fejl.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar