torsdag den 24. januar 2013

Forår inde - Vinter ude


Lige lidt inde/ude-stemning fra matriklen..



I min vindueskarm lige nu..


I mit univers bebuder tulipaner og påskeliljer om forår.. Så jeg synes det er dejligt, at der nu er kommet tulipaner og påskeliljer i butikkerne. Det giver mig håb om mere solskin og måske også lidt plus-grader, på trods af at det er hundekoldt ude!



Nåja, jeg har jo en pædagog-kærestemand, der er tosset med at være lidt kreativ (måske en mild udgave af ham Shane fra Ramasjang), så han lavede en rigtig fin is-lanterne til trappen.. 










Herunder et lille aftenstemningsbillede..




Så mens vi venter på baby og forår, kan man da lige nå at nyde lidt stemning imens. Om lidt går turen til jordemoder, så det bliver dejligt at lytte lidt til mindstebanditten igen.. Der er dejligt at være gravid, men det bliver fantastisk at få ham ud til os! :o) 
Må nok også hellere få pakket tasken til sygehuset...?!

Rigtig go' torsdag derude!! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar