onsdag den 20. februar 2013

Give Away her på bloggen!!

Min første Give Away!

Endelig fik jeg sparket min første Give away igang her på bloggen. Det er en lille hyggelig give away mens vi venter på at Lillebror kommer til verden..




  • En sød kogebog "for piger" (og andre, der er til søde sager og lidt lækkert til smagsløgene)
  • Sommerfugle cookie cutters fra Rice
  • En icing dekorationspen fra Casa (har ej selv afprøvet sådan én endnu)
  • 2 pakker papirsforme
  • En lille fugl metal-cutter

For at deltage og opnå lodder 1 eller 3 lodder er alt hvad du skal gøre:


  • 1 Lod : Læg en kommentar og bliv fast læser. (Husk at oplyse en mailadresse, hvis du ikke har en blog)

  • 3 lodderLæg en kommentar, bliv fast læser samt linke (med billede) til denne give away på din egen blog.

Vinderen trækkes d. 1. April.

Håber I har lyst til at deltage! :o)

33 kommentarer:

  1. Hyggelig læsning. Jeg nøjes bare med at blive fastlæser.

    zennesunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej,

    sikke en skøn give away. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :o)

    SvarSlet
  3. Om jeg har lyst til at deltage, - det var da en gavmild og spændende giveaway!!!
    Jeg er med på 1 lod (kommentar og fast læser), tak.

    Hilsen

    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  4. Haps... 1 lod til mig. Jeg bliver helt salig ved tanken om, det kunne være mig der var heldig... så skulle der bages nye ting til den store guldmedalje ;-D

    SvarSlet
  5. 1 lod til mig, det kunne være jeg var den heldige ;-)

    SvarSlet
  6. 3 lodder og håber jeg vinder. Kig forbi min blog http://denkreativeidemager.blogspot.dk/

    mvh Christina

    SvarSlet
  7. Jeg er helt sikkert med på 3 lodder :-)

    SvarSlet
  8. Nu hvor jeg snart vil igang med at bage igen, kunne denne giveaway jo være meget passende dertil :-) Jeg krydser derfor fingre med mit ene lod :-)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  9. med på 3 lodder :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

    SvarSlet
  10. Jeg lægger 1 lod :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  11. 1 lod til mig:) Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  12. 3 lodder til mig. Skøn blog du har! Glæder mig til at følge dig! Måske du vil kigge forbi min blog også? Der ligger i hvert fald et link til denne giveaway ;)

    kreagrotten.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Prøver med 1 lod :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg er med på 3 lodder og krydser fingre for at jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  16. Jeg er med 1 lod håber jeg vinder denne giveaway jeg har prøvet i så mange år at være med i så mange og aldrig vundt en giveaway så håber jeg denne gang er en heldig vinder (:

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med et lod. Dejlig præmie!

    SvarSlet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Deltager med et lod.
    Held & lykke til alle :-)

    Simone.en@stofanet.dk

    SvarSlet
  20. Deltager gerne med et lod. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg snupper tre lodder Tine (:

    SvarSlet
  22. Jeg er med på 3 lodder-)

    SvarSlet

  23. Uh fed give away, den vil falde i god jord her. Skal nemlig lave kager til vores kobberbryllup til juni :-D

    Er med på 3 lodder .

    SvarSlet
  24. deltager med 1 lod!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jep så følger jeg dig. :) Lækre ting og sager, som mine 3 børn godt kunne bruge! :-D Held og lykke til alle! Min mail er: Sofiepio@hotmail.com. Kærlig hilsen Sofie

    SvarSlet
  26. Fin give away, deltager med 3 lodder :-)

    suzyjensen.blogspot.com

    SvarSlet
  27. Jeg smider 1 lod i puljen og håber, at kunne glæde søde fisen herhjemme med det :-)
    Annalynge@live.dk

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med 1 lod;)
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  29. 1 lod herfra :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  30. snupper 1 lod!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg snupper 1 lod.. Så lækre ting! :)

    jyttemami@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Sikke en fin give away! Ville elske at gå i køkkenet med alt det under armen :-)
    Jeg vil rigtig gerne være med på 3 store lodder ;-)
    Jeg følger via bloglovin og reklamere i sidebaren!
    Krydser en masse fingre
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  33. Jeg hopper med på 1 lod :)

    //miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet