søndag den 10. februar 2013

Ka' du gætte hvem jeg er..?

//My pretty peacock//

Fastelavn er forældrenes chance for at udfolde sig udi i kostumernes verden og chance for at klæde sine børn ud. I år ingen undtagelse herhjemme.. Men der er dog grænser for, hvad en 4-årig vil acceptere at udklædes som. Det er jo ret populært at være prinsesse/Rapunzel m.m. INTET ondt om de købte udklædninger, meeen.. Altså, personligt synes jeg det er lidt sjovere med de hjemmegjorte kostumer, og som regel er der lidt mere ved dem..

Det var dog ikke helt nemt at nå til enighed om hvilket kostume, der skulle kreeres. Men da jeg viste Lærke det Påfugle-skørt set på Pinterest, var hun solgt! Så det var igang med tyl og filt.. Blusen måtte vi farve, men den falmede dog noget efter vask.







Undervejs ændrede hun dog mening. Så ville hun være "hende pigen med det hvide hår" // Marilyn Monroe (hun blev pludselig helt fascineret af Marilyn Monroe efter hun så lidt "my week with Marilyn" med mig. Det resulterede i at der skulle danses rundt i stuen til "Diamonds are a girls best friend" om og om igen - og Gud nåde at trøste dén, der slukkede!! :o)).. 
Slangetæmmerske var også en idé, men jeg aner ikke hvordan hun kom på det.. 
Så der er to gode bud til næste års fastelavn.

RIGTIG GO' SØNDAG DERUDE!!! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar